ΙΤΑΛΙΑ - ΕΛΛΑΔΑ | Τιμές Μπρίντεζι - Πάτρα & επιστροφή | Λιμάνια | Κράτηση | |
ΕΛΛΑΔΑ - ΙΤΑΛΙΑ | Τιμές Μπρίντεζι - Ηγουμενίτσα & επιστροφή | Χάρτης | Πλοία |
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ
Τιμές και Εκπτώσεις
1. MY DISCOUNT 4.
Εκπτώσεις και ειδικές προσφορές: · MY CHILDREN - Παιδιά από 4 έως 12 ετών (μη συμπληρωμένα) δικαιούνται εκπτώσεως 50%.Τα παιδιά πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύονται.Για να τους γίνει κράτηση σε καμπίνα θα πρέπει στην ίδια καμπίνα να υπάρχει κράτηση από τουλάχιστον ένα ενήλικα συνοδο. · MY YOUTH - Νέοι έως 26 ετών (μη συμπληρωμένα) δικαιούνται εκπτώσεως 10% στις κατηγορίες ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΑΕΡ/ΚΟΥ ΤΥΠΟΥ και ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ. Η έκπτωση ισχύει για όλες τις περιόδους. · MY HONEYMOONERS - Νεόνυμφοι που θα επιλέξουν να ταξιδέψουν με την εταιρεία μας για το μήνα του μέλιτος δικαιούνται εκπτώσεως 10% στις κατηγορίες LUX και Α2. Απαιτείται αντίγραφο του πιστοποιητικού γάμου κατά την έκδοση των εισιτηρίων.Η έκπτωση ισχύει για όλες τις περιόδους. · MY FAMILY - 25% ελέγξτε τις οικογενειακές προσφορές στο κατάλογο με τις τιμές. · MY SIXTIES - Άτομα από εξήντα ετών και άνω δικαιούνται εκπτώσεως 10%. Η έκπτωση ισχύει μόνο για τις κατηγορίες LUX και Α2 και μόνο για χαμηλή και μέση περίοδο. MY
BICYCLE
Ποδήλατα ταξιδεύουν
Δωρεάν. · Οι εκπτώσεις δεν συμψηφίζονται μεταξύ τους ούτε με ειδικές προσφορές της αγοράς. Μπορεί να επιλεγεί η πιο συμφέρουσα έκπτωση. Σε όσους αποκτούν εισιτήριο μετ' επιστροφής αναλογεί η εκάστοτε προβλεπόμενη έκπτωση που γίνεται για οποιοδήποτε λιμένα προορισμού. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται, ώστε να ελέγχει και την ακρίβεια των απαραίτητων στοιχείων που δικαιολογούν την διενέργεια εκπτώσεων. · Οι επιβάτες που δικαιούνται οποιοδήποτε είδος εκπτώσεως παρακαλούνται να το γνωστοποιούν πρίν από την κράτηση, άλλως μετά την έκδοση του εισιτηρίου δεν είναι δυνατή η οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων. · Ειδικοί όροι εφαρμόζονται στα ομαδικά ταξίδια, εμπορικά οχήματα, κενά ή μερικώς κενά τουριστικά λεωφορεία και ασυνόδευτα δέματα. Λεπτομερείς πληροφορίες δίδονται εφ' όσον ζητηθούν. Εισιτήρια και Κρατήσεις 1. Το
εισιτήριο είναι αυστηρώς προσωικό. δεν
μεταβιβάζεται και ισχύει μόνο για την
διαμονή και την διαδρομή η οποία
αναγράφεται σε αυτό. Ακυρώσεις - Επιστροφές ναύλου · 100% επιστροφή,
από την ημ/νία έκδοσης έως και 30 ημέρες
πριν την αναχώρηση. 3. Οποιαδήποτε αλλαγή της κράτησης πρέπει να αναφερθεί στον εκδίδοντα πράκτορα, τα κεντρικά γραφεία ή τα γραφεία λιμένων και θα χρεωθεί 20,00 ευρώ. 4. Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίων, ο επιβάτης πρέπει να ειδοποιήσει τον εκδίδοντα πράκτορα ή την εταιρεία εγγράφως. Εντούτοις, η επιστροφή του χαμένου εισιτηρίου θα γίνει στο τέλος του έτους εάν διαπιστωθεί ότι το εισιτήριο δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Ο επιβάτης θα χρεωθεί για την έκδοση ενός νέου εισιτηρίου. Οδηγίες Επιβίβασης 1. Οι επιβάτες θα πρέπει να βρίσκονται στο check-in τουλάχιστον 2 ώρες πριν την αναχώρηση, αλλιώς η Εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να παραχωρήσει τις θέσεις διαμονής χωρίς επιστροφή χρημάτων στον επιβάτη. 2. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν σε "ανοιχτό κατάστρωμα" θα πρέπει να βρίσκονται στο λιμάνι 3 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου. Για campers/motorhomes που καταφτάνουν αργά στο check-in η θέση σε χώρο του "ανοιχτού καταστρώματος" δεν είναι δεδομένη. 3. Για λόγους ασφαλείας, όσοι ταξιδεύουν στην θέση " Κάμπνινγκ στο πλοίο " απαγορεύεται να χρησιμοποιούν προπάνιο ή άλλα εύφλεκτα καύσιμα κατά την διάρκεια όλου του ταξιδίου. 4. Είναι αυστηρώς απαγορευμένο να φέρεται στο πλοίο όπλα, εύφλεκτα υγρά, καύσιμες η πυροτεχνουργικές ύλες. 5. Σύμφωνα με την συνθήκη του ΣΕΝΓΚΕΝ, οι επιβάτες που ταξιδεύουν εντός των ορίων της Ευρωπαικής Ενώσεως δεν υποχρεούνται να περάσουν από έλεγχο διαβατηρίου. Όλοι οι επιβάτες θα πρέπει να έχουν μαζί τους ισχύον διαβατήριο και έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα.Η Maritime Way δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που οι τοπικές αρχές αποτρέψουν έναν επιβάτη από την συνέχεια του ταξιδιού του και έχει το δικαίωμα να απαγορέψει την επιβίβαση σε όποιον επιβάτη δεν έχει έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Σε περίπτωση που υπάρξει πρόστιμο από το γραφείο μεταναστών, το ποσό θα χρεωθεί ο επιβάτης που δεν έφερε τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα μαζί του. Σε περίπτωση που το γραφείο μεταναστών δεν επιτρέψει σε επιβάτη την είσοδο στην χώρα προορισμού, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον επιβάτη. Κατοικίδια Τα κατοικίδια ζώα ταξιδεύουν ΔΩΡΕΑΝ σε ειδικά σχεδιασμένους χώρους στο πλοίο. Δεν επιτρπέπονται στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου ή στις καμπίνες. Οι ιδιοκτήτες των κατοικιδίων ζώων φέρουν κάθε ευθύνη για την τροφή τους και την υγειινή τους. Κατα την διάρκεια του ταξιδίου οι σκύλοι θα πρέπει να φορούν φίμωτρο. Γενικές Πληροφορίες 1. Οι
επιβάτες φέρουν απόλυτη ευθύνη να
συμμορφώνονται σύμφωνα με τους κανόνες
του Λιμένα, τους κανόνες υγιεινής και
τους κανόνες Πελατών. Η MARITIME WAY κάνει τις καλύτερες προσπάθειες για να είναι συνεπής στους πίνακες δρομολογίων, τις τιμές και τους όρους που βρίσκονται στο επίσημο διαφημηστικό της φυλλάδιο. Μολαταύτα, στην περίπτωση άυξησης των τιμών καυσίμων, νομισματικής ολίσθησης είτε άλλων εξωτερικών παραγόντων, η Εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να αλλάξει τα δρομολόγια και τις τιμές, ή να αντικαταστήσει τα πλοία της χωρίς πρότερη ειδοποίηση. Στην απίθανη περίπτωση που η εταιρεία δεν καταφέρει να ακολουθήσει τα καθήκοντά της, οι επιβάτες έχουν δικαίωμα επιστροφής όλου του ναύλου χωρίς οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση της εταιρείας. |
www.ferries.gr Email:
myway@ferries.gr